.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو میلیون و 500 هزار گردشگر در مازندران

جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی به استان اظهار داشت: تا کنون بیش از دو میلیون و 500 هزار مسافر وارد مازندران شده اند که تعداد 483 هزار و 944 مسافر در اولین روز فروردین ماه به استان آمده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محمد رضا شیدفر افزود: در نخستین روز سال جدید حدود 12 هزار نفر از گردشگران مازندران از موزه گوهرتپه بهشهر، کاخ موزه رامسر و مجموعه تاریخی عباس آباد دیدن کردند.

شیدفر با بیان اینکه معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه 71 هزار نفر از گردشگران استان روز گذشته از طریق اتوبوس وارد مازندران شدند افزود: هیچ گردشگر مازندران از طریق دریا وارد استان نشده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 320 هزار و 450 گردشگران در استان اقامت دارند، افزود: 9 هزار و 900 فرهنگی کشور در مدارس مازندران اسکان یافتند و 121 هزار گردشگر مازندران در منازل استیجاری و 85 هزار نفر در کمپ های موقت سکونت دارند.

این مسئول افزود: 35 هزار گردشگر استان اکنون در مراکز اقامتی ادارات و خوابگاههای دانشجویی و 300 روستای مازندران سکونت دارند.

شیدفر با اشاره به اینکه سالانه بیش از 15 میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد استان می شوند اظهار داشت: ورودی گردشگر خارجی در سال 83 حدود 800 هزار نفر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز گذشته یک فقره شکایت از مراکز اقامتی استان صورت گرفته است، اظهار داشت: یک واحد اقامتی غیرمجاز در مازندران شناسایی شده است.
به گفته وی از چهار مرکز پذیرایی استان توسط گردشگران شکایت شده که با کسب رضایت شاکی و صدور اخطار کتبی به واحدهای فوق موضوع فیصله یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.